Bir Piyanistin Rüzgarı

Howls_Moving_Castle_83

Kemanın teli koptu

Ziyafet sona erdi dostum

Notalar kulağımı tırmalasa da salonu terk etmek istemiyorum

Belli mi olur

Biri gelir

Ve kulağıma daha güzel bir müziğin melodisini fısıldar

Sahneye bir piyanist çıkar

Elinde dünyanın hakimiyeti

Zihnim esiri ahenkle dans eden parmakların

Gözlerim kapalı, kalbim açık

Serin bir rüzgar tenime dokundu

Güneşin parıltısı gözlerimi kamaştırıyor

Nerdeyim ben

Çayırlıktaki meşeler neden bu kadar yeşil

Gökyüzünde çok bulut var

Güneş nasıl bu kadar parlak

Papatyalar ve sümbüller ve nergisler

Bu yer gerçek mi?

Hayal mi görüyorum yoksa?

Geldiğim yerde böylesine göz alıcı bir yer var mıydı

Hatırlamıyorum.

Bu his de neyin nesi?

Kalbimin kapısını durmaksızın çalan ne?

Surlarımdaki taşlar saf granitten

Öyleyse bu koca oyuğu kim açtı?

Çimenlerin üstünde bir kurdun ayak izi

Korkmalı mıyım, kaçmalı mıyım?

Takip ediyorum.

Dudaklarıma kuzeyden esen bir rüzgar değdi

Parmaklarımın arasında dolandı

İçime çektiğim havada tuhaf bir koku var

Söğüt ağaçlarıyla dolu korudan geldi

Neden arkamı dönemiyorum?

Bilmediğim bu çayırda neyi takip ediyorum?

Bu kokudan vazgeçemiyor muyum?

Akan nehrin şırıltısı geldi kulağıma

İhtiyacım olan soğuk bir su; suratıma!

Belki de atlamalıyım akıntının ortasına

Kilometrelerce uzağa sürüklenmeli

İzimi kaybettirmeliyim bir an önce

Rüzgar beni bulmadan

Ben rüzgarı bulmadan

Kayın dallarından bir köprü gördüm

Benim için mi yapılmış?

Karşı kıyıya bırakılmış deniz kabukları

Bir yola çıkıyor

Çiçek tarlalarından dolanıp bir düzlüğe varıyor

Geri dönebilir miydim?

İstiyor muydum?

Buraya ait olabilir miydim?

Evet, hayır ve hayır.

Mecburdum cenneti yaşamaya

Ve ardından cehennem zindanlarına atılmaya

Korudaki yolculuğun sonu hüsran

Biliyorum.

Adımlarım hızlanıyor rüzgarı hissedemedikçe

Koşmaya başladım

Korkmaya başladım

Kulaklarımda piyanistin melodisi

Gözlerimi kamaştırıyor sahne ışıkları

Öndeki kadının elleri kızardı

Alkışlar salona sığmıyor

Gösteri sona erdi dostum.

Bir Cevap Yazın

